Netværket

Foreningen skaber rammerne for et netværk af mennesker, der arbejder som terapeuter med Frigørende Åndedræt eller udøver det. Den er et samlingssted, hvor du kan komme, hvis du gerne vil møde andre med samme interesse, være i et givende samvær, skabe venskaber, udveksle sessioner eller få information. Det er fagligt – og i høj grad socialt.

Netværket er en væsentlig del af arbejdet med Frigørende Åndedræt. Det giver tryghed og opbakning, når man er i gang med personlig eller spirituel udvikling.

Vi holder en række arrangementer for foreningens medlemmer, f.eks:

• Månedlige møder med vejrtrækningssessioner.
  • Events af forskellig art, f.eks. vejrtrækning under åben himmel på et fredfyldt sted i naturen eller ”Late Night Breathing”, hvor vi slutter af med vin, tapas og samvær.
  • Et årligt retreat for foreningens medlemmer.
  • Alt muligt andet med fokus på åndedrættet – i det omfang medlemmerne føler sig inspireret til at skabe det.

Som medlem vil du blive inviteret til selv at komme med forslag til – og stå for – de interne arrangementer.
Hvis du arbejder som åndedrætsterapeut, vil du kunne få dine kurser annonceret på hjemmesiden.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien